OKblog

Vyšlo ICQ6

Středa, 18. dubna 2007 14.14 Windows

Ano, dneska už vyšlo oficiálně ICQ6 a může si jej stáhnout úplně každý. Přestože ICQ nepoužívám, považuju to za docela přelomovou událost, určitě větší než při uvedení páté verze. Samozřejmě, staré neduhy zůstaly, ale i tak zůstává ICQ u nás nejpoužívanějším IM klientem. Změní na tom něco šestá verze?

Instalace ICQ byla vždycky jednoduchá (aby to zvládl opravdu každý). Bohužel je zatím jenom v angličtině a to se týká celého programu, takže u nás se nějaký hromadný přechod na novou verzi asi o něco zpozdí.

ICQ6
Úvodní část instalace

ICQ6
Už to jede (je ale potřeba mít nebo doinstalovat Flash player, jinak instalace skončí)

ICQ6
Průzkum veřejného mínění? :D

Instalace je relativně rychlá, což se cení. Ale dál už to tak pozitivní nebude. Že je ICQ docela náročné na paměť je už celkem dost známé. A šestka si hned po startu řekne o 30 MB a to není zrovna málo (při prázném seznamu kontaktů).

ICQ6
Jsem ICQ6, přihlašte se, prosím

ICQ6
Brčálově zelená teď prý frčí

Rozhraní se z modré barvy v pětce přesunulo k poněkud kýčovité, ale na druhou stranu příjemné zelené. Tvarově se sice snaží být modernější, ale nedaří se to. A to zelené modré ohraničení (namísto pravé průhlednosti, kterou bych určitě ocenil) taky nevypadá zrovna pěkně.

ICQ6
Smajlíci konečně vypadají docela normálně

Okno na psaní zpráv se hodně zjednodušilo, je prostě přehlednější. Tvůrci se dokonce odhodlali k drastickému kroku – změnili smajlíky, na které se už dá i dívat. V rámci možností samozřejmě…

Na jednu stranu je ICQ6 krokem dopředu, na druhou stranu zůstávají pořád ty stejné problémy jako u předchozích verzí. ICQ si své uživatele vždycky najde, šestka jakbysmet. Já ale stejně radši zůstanu u své Mirandy.

předchozí další


Související články

Komentáře (83)

 
středa, 18. dubna 2007 14:59:21

V nejbližší době stejně přecházím na Linux (doufam), takže si budu hledat uplně jinýho IM klienta. :P

 
středa, 18. dubna 2007 15:22:57

ja se taky drzim pevne mirandy ;)

 
středa, 18. dubna 2007 17:04:02

QIP je nejlepší ;)

 
středa, 18. dubna 2007 17:09:04

Zůstávám u Mirandy, tenhle flashoidní brčál na tom nic nezmění :D

 
středa, 18. dubna 2007 19:16:12

:(:D

 
středa, 18. dubna 2007 19:35:15

U své Mirandy či QIPu zůstanou asi všichni :-)

 
středa, 18. dubna 2007 19:55:36

Teda co se týče smajlíků pokročily jak lidstvo k elekrtice :D

 
středa, 18. dubna 2007 20:30:46

No nevim, ty smajly jsou porad priserne. Zustavam u sveho Trilliana ;)

 
středa, 18. dubna 2007 20:31:38

Jj, Trillian je nej :)

 
středa, 18. dubna 2007 23:42:29

No zůstávám u Mirandy, ale už jenom ze zvědavosti to musím vyzkoušet :)

 
čtvrtek, 19. dubna 2007 10:19:56

Jsem na linuxu, takže si s ICQ hlavu nelámu. Pro mě je nej Gaim i když je mnoho dalších klientu :)

 
čtvrtek, 19. dubna 2007 16:01:35

Miranda is the best! :-) Není co dodat :)

 
čtvrtek, 19. dubna 2007 16:28:16

Já asi přejdu, nebaví mě pouštět QIP a avypínat debilní ICQ kvůli bráchy, jen ty ho dokážěš přemluvit :D

 
čtvrtek, 19. dubna 2007 21:37:21

ICQ je něco otřesného.. ani ne tak program, jako celý nestabilní protokol, se kterým jsou pořád jen problémy.. MSN je o krok vpřed :-)

 
čtvrtek, 19. dubna 2007 21:51:07

[14] Dr ik: To by mě zajímalo, v čem je MSN tak popředu? MSN má (nebo stejně jednou bude mít) všechny problémy jako ICQ (nestabilita, uzavřenost, všechno řídí jedna společnost…). Spíš bych řekl, že o krok napřed je Jabber/XMPP…

 
pátek, 20. dubna 2007 14:21:23

no, nevím jeslti to blblo mi, nebo celé síti, ale jak jsem to zkoušel, tak mi to icq často padalo..co deset minut alespoň…:(

 
pátek, 20. dubna 2007 14:22:19

nějak nefunguje smajlík..:D

 
pátek, 20. dubna 2007 15:16:18

[16] Danburger: Tak to se mi nestalo, dokonce jsem si pákrát zahrál Zoopaloola :D

[17] Danburger: Před smajlíkem musí být mezera ;)

 
úterý, 24. dubna 2007 15:24:14

[18] xergic: fakt?? tak to jsi první člověk…všem zatím kdo to zkusili to padalo

ahaaaaaa :D

 
sobota, 28. dubna 2007 9:03:42

nevim co tady valíte….mě taky nic nepadá a jede uplně v pohodě takže asi máte zesraný komply nebo tak. Furt se snažíte shazovat icq a nenapadlo vás někdy, že ostatní prográmky se jen na icq přiživují? Dycky udělají jen nějaký menší vylepšení, a vy jste z toho úplně podělaní….

 
sobota, 28. dubna 2007 10:16:09

[20] mynick: Ostatní programy se na ICQ přiživují? Fakt? Například?
ICQ je prostě šmejd, který žere paměť, cpe ti reklamy, nedá se prakticky ani pořádně přizpůsobit, neochrání tě před viry a kdybych měl něco dodat k protokolu, tak je zajímavá jedna věc – ICQ nesmíš používat k firemní komunikaci a navíc všechno, co přes ICQ servery putuje se automaticky stává majetkem ICQ Inc. – tedy i tvoje obrázky, tvoje hudba i samotná tvoje komunikace. Tak mi řekni, kdo se na kom přiživuje…

 
sobota, 28. dubna 2007 19:36:21

[21] xergic: Třeba Miranda, Qip a další… To že icq žere paměť je pravda, ale pokud máš aspoň trochu normální PC tak tě 30 MB zas tak nezabije. A icq není od toho aby kontrolovalo viry, na to máš antiviráky atd. A jestli nutně potřebuješ v práci lelkovat a psát si s někým tak to seš teda dobrej, to jsou argumenty na dvě věci. Neříkej že si icq nemůžeš přizpůsobit, od čeho máš nastavení? A pokud tě žere že v ICQ Inc. majetku je tvoje komunikace, fotka či mp3ka….?….myslíš že oni si tu tvou komunikaci odepíšou z daní???

 
sobota, 28. dubna 2007 20:15:41

[22] mynick: 30 MB na program, který posílá kraťoučké zprávy a jinak nedělá nic, je docela dost. Vzhledem k tomu, že např. Opera žere stejně…
Například Miranda dokáže odfiltrovat spamboty a podezřelé zprávy, které by mohly obsahovat odkaz na vir. Stačí kliknout a… Spousta lidí si to ani neuvědomuje.
A co komunikace uvnitř firmy? Buď můžou mít svůj vlastní program, nebo použijou třeba ICQ, které můžou používat i na služebních cestách. To je firemní komunikace. Že se zneužívá tak, jak píšeš, je druhá věc.
Proč by si ji měli odepisovat? Je to služba jako každá jiná. Víš kolik lidí posílá svoje soubory, fotky a kdo ví co ještě přes ICQ? Kdyby se jim v ICQ Inc. chtělo, můžou si tvoje dílo přivlastnit a pak tě zažalovat za jeho použití. To je přece super ne?

 
sobota, 28. dubna 2007 21:47:48

Musíš si ale uvědomit že ICQ6 přece jen neposílá kraťoučké zprávy, to by přece nežralo 30MB ne? A jinak ICQ6 má automatické odfiltrování spamů (Nastavení --> Soukromí) takže to není žádná Mirandina výhoda. A až se ti stane, že ti ukradnou tvoje dílo a zažalujou tě tak mi dej vědět. To je totiž naprostá blbost. Za prvé nevidím jediný důvod, proč by to dělali a za druhé, kdyby jo, tak už je takových lidí stovky a bylo by to rázem v novinách… To by si pak někdo rozmyslel, používat ICQ…

 
sobota, 28. dubna 2007 21:49:13

Bereš všechno kolem ICQ strašně moc vážně, to bys neměl.

 
sobota, 28. dubna 2007 22:09:20

a jinak hromadný přechod na ICQ6 se nemusí spožďovat….Čeština je dávno na světě, přímo zde: http://bonusweb.idnes.cz/dlstandard.html?filename=/2007-04/cedic/ICQ6build5352CZzakladniverze.zip

 
sobota, 28. dubna 2007 22:41:17

[24] mynick: Neříkám, že se to stane, každopádně na to mají právo, protože je to uvedeno v podmínkách, které při registraci odsouhlasíš.
Možná by takový kauza pomohla…

[25] mynick: Proč? Existuje spousta důvodů. Viz například http://icq.xmpp.cz/ . Navíc, co se týče klientů i protokolů, mají větší budoucnost (Jabber – XMPP) a jsou podstatně lepší (Trillian Astra).

[26] mynick: Už vidím, jak úplní počítačoví analfebeti, kteří ICQ převážně používají, prohledávají a instalují češtinu z Bonuswebu. Snad pomůže Atlas.
Mimochodem – v mém docela obsáhlém contact-listu mají ICQ6 zatím všeho všudy čtyři lidi. ICQ5/5.1 asi 15-20…

 
neděle, 29. dubna 2007 14:03:26

[27] xergic: Za to že jsou lidi neschopní, a umí na PC jen klikat já nemůžu. Takovým lidem bych sebral občanku. Jinak sem se díval na tu stránku, kde je mnoho důvodů proč nepoužívat ICQ, ale neříkej mi že dodržuješ všechny licenční podmínky všech programů a her atd. co používáš. Snad mi nechceš namluvit že děláš vše naprosto legálně a nikdy jsi žádnou podmínku neporušil.
[27] xergic: tohle je prostě těžká debata, ty nenávidíš ICQ, ja zase nemám v lásce Mirandu. Jenže mezi náma je rozdíl, já nepíšu záporně kritické články na Mirandu a nehledám pořád v něčem chyby. Tak zatím….Přeju hezkej den s Mirandou, Jabberem, Trillianem a dalšími :)

 
neděle, 29. dubna 2007 14:23:01

[28] mynick: Snad dalšími nemyslíš QIP? :D

 
neděle, 29. dubna 2007 14:24:56

[28] mynick: Žádný učený z nebe nespadl. Jestli si myslíš, že každý člověk musí umět s počítačem pracovat, tak 1) žiješ ve snu 2) nebo ve vzdálené budoucnosti ;)
To netvrdím, nicméně tady nejde o mě. Jde o uživatele, kteří se odsouhlasením takových podmínek stávají prakticky bezbrannými.

Ale já se přece nezastávám jenom Mirandy. Zastávám se jakýchkoli neproprietárních řešení (byť tam Miranda patří vedle dalších klientů a třeba i Jabberu/XMPP).

Tenhle článek mi nepřijde kritický, je to jenom trochu jiný pohled na realitu. To, že nehledáš ve všem chyby, je tvoje věc. Kdyby nikdo z nás nehledal chyby, tak radši nechci vidět, jak by to tu vypadalo – přeneseno do oblasti softwaru – software by měl šílené množství chyb, které by nikdo neopravoval, protože by je ani nikdo nehledal. Strašná představa.

Mimochodem – podobné problémy nemusím hledat jenom u ICQ, ale třeba i u MSN (taky uzavřený protokol) a dál potom i další spousty softwaru. I u Mirandy.

Žádný software není dokonalý. Jenom některé jsou k dokonalos

 
neděle, 29. dubna 2007 14:27:37

Ups, zapomněl na znakové omezení :D Poslední věta znovu:

Žádný software není dokonalý. Jenom některé jsou k dokonalosti blíž a některé dál…

 
úterý, 1. května 2007 15:32:48

zůstanu u Mirandy a Qipu;)

 
sobota, 5. května 2007 20:09:40

je to :P:P:P:P:P:P:X:X:X:X:X:X:X hnusssss protoze tam neni cestina :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

 
středa, 16. května 2007 18:58:25

QIP rulezz.. miranda je spatna a normal ICQ este horsi ;)

 
čtvrtek, 17. května 2007 15:59:41

mozna tak SHIT rulezz

 
neděle, 20. května 2007 13:04:30

QIP rulez… miranda celkem icq sux :D

 
pondělí, 21. května 2007 20:27:49

Co jste vsichni tak vypleskly z Qipu??? Vdyt ten program neumi nic vic nez ICQ, ja na nem ocenuji, ze se da prizpusobit k obrazu svemu, presto se mi spousta veci ve vzhledu nelibi, par vychytavek ma, ale ty detaily co pouzivam na ICQ to proste nema… Jen takova blnost jako zakotveni na strane obrazovky a ostatni okna se podle toho prizpusobuji… ICQ ma predhlednejsi plovouci okna, sluzbu xTraz cas od casu pouzivam, Tzers taky… (jeste podotykam, ze ICQ6 se mi nelibi a zustanu u ICQ 5.1) A co mi opravdu nejvice vadi na Qipu, ze neumi voice chat a webku… To umi i to blby ICQ! No a co se tyka reklam, tak ja na to mam program, kterej je odstrani a je po problemu… A viry v podobe odkazu, kdyz je nekdo blbej a klika na ne, vzdyt je to uplne pruhledny kterej odkaz je vir a kterej ne… Statusy, u ICQ mam program, kterej mi povoluje psat neomezenej text do statusu, u Qipu ne… Proste az Qip prejde treba na protokol Jabber a az bude umet aspon to co ICQ, tak pak na nej mozna prejdu…

 
pondělí, 21. května 2007 20:44:11

[37] mello: QIP je taková zajímavá alternativa k ICQ, není tak náročná a pomalá. ICQ je možná přehlednější, ale jen proto, že je dělané primárně pro blbce, kteří neumí pomalu zkopírovat soubor…

xTraz a TZers jsou specialitou ICQ a pochybuju, že by se někdy objevili v nějaké alternativním klientovi. Že neumí voice chat a webkameru? A čím to asi bude? Je to uzavřeností ICQ protokolu – kdyby ICQ uvolnilo nějakou specifikaci, klidně by to mohli používat i uživatelé QIPu nebo Mirandy.

Používání bannerkillerů je nelegální. To zaprvé. Za druhé – ostatně stejně velké procento lidí porušuje licenční ujednání ICQ. Proč? Protože to je prostě něco jako diktatura…

Když je to úplně jasné, proč na ty odkazy kliká skoro polovina lidí? Většině lidí stačí statusy obyčejné, takže to neřeším.

QIP na Jabber nepřejde asi nikdy, protože je dělaný jako alternativa ICQ klienta. Ale jestli bude umět to, co umí ICQ, nezáleží na QIPu, ale na firmě, která ICQ provozuje…

 
pondělí, 21. května 2007 21:32:04

kdyz je icq delane pro blbce tak se neci cemu divit ze kazdy druhy blbec na odkaz s virem klikne

 
pondělí, 21. května 2007 21:37:23

a je jasny ze to neumi veci jako icq, ptz to neumi nic, qip a miranda jsou jen lacine nahrazky, jenze nebyt icq a icq cisla, tak si s nima muzete jen vytrit prdel. A jak by se libilo tobe, kdyby jsi neco udelal a nakej hajzl by to zkopiroval, jen pridal naky blbinky, nedal tam licencni ujednani atd atd. Nechal bys ho at v klídku konkuruje tvemu napadu vlastne za NIC?

 
pondělí, 21. května 2007 21:49:13

[40] xerdement: Ale proč vznikly programy jako QIP nebo Miranda? Protože se asi někomu něco nelíbilo na ICQ (teď mám namysli klienta). Apropo – Miranda by se bez ICQ klidně obešla, není na něm závislá.

Kdo co zkopíroval? Jak QIP, tak Miranda používá vlastní implementaci Oscar protokolu (= ICQ), GUI mají úplně jiné. A když půjdeme do detailů, tak ICQ nekopíruje? A čím se tedy vysvětlit to, že v ICQ6 jsou konverzace v jednom okně, jak to známe ze spousty jiných klientů (a kteří to měli pár let předtím)?

Konkurence je v téhle oblasti docela velká. Klidně by se dalo říct, že Microsoft svým MSN zkopíroval nápad Mirabilisu atd. Co se týče alternativnách klientů (teď především o Mirandě), nevím, proč by měli mít nějaké licenční ujednání, když celá Miranda (včetně IcqOscarJ pluginu) je pod licencí GNU/GPL? Nic nekopíruje, jen používá servery ICQ…

P.S.: Příště bych prosil trochu slušněji ;)

 
úterý, 22. května 2007 20:16:29

tys něco hulil nebo seš prezident světa co všechno ví, všechno zná a na všechno má odpověď?

 
úterý, 22. května 2007 20:28:52

[42] xerdement: To ne, ale ty se tak tváříš. To nedokážeš ani uznat, že má pravdu někdo jiný než ty?

Docela by mě zajímalo, co jsi vlastně zač, když se pod svůj názor stydíš podepsat…

 
středa, 23. května 2007 13:32:07

tak mi řekni co by byla Miranda bez ICQ, Jabberu, MSN, Yahoo a IRC

 
středa, 23. května 2007 16:43:39

[44] xerdement: Nejspíš úplně normální alternativní klient.
1) pokud by ICQ neexistovalo, byla by tu asi jiná, stejně používaná síť. A zase bychom byli na začátku.
2) kdyby ICQ neumožnilo připojení z jiných klientů, Miranda by se asi udržela. Možná by ji nepoužívalo tolik lidí, ale byla by tu. To platí i pro ostatní protokoly.

V nejhorším by se stala Jabber klientem, v tom nevidím problém.

A teď dávej pozor: Řekni mi, co by byl Firefox bez rozšíření? Je to úplně ta samá situace…

 
čtvrtek, 24. května 2007 23:02:50

haha….myslím že bys tuto stránku měl přejmenovat na „Džouky od pana Mouky.“


A teď dávej pozor: Řekni mi, co by byl Firefox bez rozšíření? Je to úplně ta samá situace…

tímhle jsi mě fakt pobavil

 
čtvrtek, 24. května 2007 23:09:08

[46] xerdement: Nápodobně, taky jsem se teď pobavil. Zatím jsi neřekl JEDINÝ argument a pořád tvrdíš, že máš pravdu. Dokaž to…

Pokud máš jiný názor než já, prosím, beru to. Ale zatím jsem tady žádný tvůj vlastní názor neviděl, jenom samý FUD, nadávky a útoky. To se fakt nevzmůžeš ani na jediný smysluplný argument nebo názor?

 
pátek, 25. května 2007 18:45:31

mam na icq6.0.cz!heč.
:P

 
sobota, 26. května 2007 21:38:51

[47] xergic: AHA….a ty tady určitě říkáš vlastní argumenty že? To seš fakt drsnej, když to opisuješ z různých internetových stránek (viz. např. http://icq.xmpp.cz/ ). A je fakt strašný třeba to že ti ICQ přiděluje číslo… Měl bys jít za to zažalovat i mobilní operátory…že si lidi číslujou! A jinak k tomu předchozímu: Mirnada by bez toho nebyla NIC! P.S.: pokud píšu, co by byla Miranda bez Jabberu, iCQ…, nevím proč říkáš, že by se stala Jabber klientem! Příště bych prosil trošku přemýšlení místo opisování textů odněkud z netu:P

 
sobota, 26. května 2007 21:42:15

Jo a jinak, firefox i bez doplňků prohlíží internetové stránky, zatímco v Mirandě bez MSN,… díval jen na šedej obdélník

 
sobota, 26. května 2007 21:42:56

[48] bergi: tak to jsi asi objevil ameriku;)gratuluju

 
sobota, 26. května 2007 21:47:14

[41] xergic: takže podle tebe vznikají konkurenční firmy jen kvůli tomu, že se někomu něco nelíbí? Myslím že ne ostatní, ale ty žiješ ve snu ;)

 
sobota, 26. května 2007 22:22:01

[49] xerdement: Je snad jedno, odkud je opisuju, ale důležité je, že s nimi souhlasím. Ty máš zřejmě jen ničím nepodložený názor. Proč bych měl někoho žalovat? Už to prosímtě nehul. Navíc si nepamatuju, že bych argumentoval zrovna číslováním, tohle jsi z icq.xmpp.cz zkopírovat ty a prohlásil za můj argument. Kdo tu kopíruje?

P.S.: Jasně, že by Miranda nevznikla, kdyby neexistoval žádný protokol. Nedokážeš pochopit, že někomu se prostě něco nelíbí a tak si udělá vlastní implementaci? S tvou inteligencí to půjde asi těžko…
Miranda totiž vznikla původně jako náhrada za originálního ICQ klienta.

Uznávám, že s tím Firefoxem to nebylo úplně přesné, nicméně podstata je pořád stejná. Firefox (a předtím Mozilla a ještě dřív Netscape) taky vznikl prakticky jenom proto, že někomu nevyhovoval IE (nebo dřív Mosaic).

[52] xerdement: Ne, to si nemyslím. Ale hodně nynějších (a i dřívějších) produktů a programů díky tomuhle vzniklo. A posunuje to vývoj dopředu.

Mimo téma: jestli máš tu potřebuj se pořád s někým hádat, zkus to jinde. Nebo se vrať, až budeš mít vlastní názor, který budeš schopný napsat a obhájit. Zatím kolem sebe jenom kopeš jak malé děcko, kterému někdo sebral jeho oblíbenou hračku…

 
úterý, 29. května 2007 0:51:11

Btw. nová verze qipu bude podporovat i jabber.

 
úterý, 29. května 2007 18:40:07

[40] xerdement: dovolím si tvrdit, že tvoje věta o vytírání prdele je dost mimo

Miranda je narozdíl od ICQ a starého QIPu plnohodnotnej komunikační klient. (QIP Infium dožene, v čem je QIP pozadu).

Důvody, proč je ICQ špatná služba, jsou celkem jasné, přesto ještě odkážu na http://icq.xmpp.cz/

 
úterý, 29. května 2007 18:41:25

xerdement, a že v Mirandě potřebuješ ICQ číslo, to nevím, kde jsi sebral, když Miranda umí komunikovat zcela standardně (díky čemuž zvládá například i Google Talk).

 
středa, 30. května 2007 14:03:10

dneska jsem četl jednu pěknou větu v časáku tak bych si ji dovolil ZKOPÍROVAT a napsat ji sem, abych už uzavřel tuhle komedii: „S idioty se na netu nehádej, nemá to cenu.“

Vím, že teď bude následovat něco jako že já jsem ten idiot, ale s tím už počítám a jelikož se sem už nevrátím, je zbytečný to psát. Hezkej zbytek života!

 
středa, 30. května 2007 14:48:29

[57] xerdement: ty seš ten idiot :)

 
sobota, 9. června 2007 15:55:47

xerdement: dobře, hádat se s tebou nebudu, podle toho tvýho vyvádění tady…jsem v obraze…

Jak vidím ICQ já… určitě je to příjemná změna oproti pětce, pokud výjde 6.1, kde se opraví nějaké ty nedostatky, měl by to být celkem používatelný klient. Ale ICQ má být chatovací klient, takže věci jako hry, tZers se mi zdají zbytečné.

 
pondělí, 11. června 2007 18:54:44

ste vsichni svine nehorazny hlavne ty co tohle uzivaj :D

 
pátek, 15. června 2007 21:43:16

kokotko proc jsi to smazal? snad se nestydis?

 
sobota, 16. června 2007 13:07:44

[61] demence: Smazal jsem to proto, že to nemá co dělat s tématem článku. Nestydím se za to, ale tady to prostě nemá co dělat.

A smazal jsem to i tentokrát. Až budeš mít něco k tématu, uvítám to.

 
sobota, 16. června 2007 13:40:52

[62] xergic: chudaku

 
sobota, 16. června 2007 13:43:36

"Nevhodné a urážející komentáře či spam budou bez milosti smazány."

tak tě to asi uráží co když to mažeš…:P:P:P:P

 
sobota, 16. června 2007 13:45:12

[64] demence: Poslal jsi to sedmkrát = spam. A znova opakuju, že mažu komentáře, které nesouvisí s tématem článku.

A vůbec nechápu, proč máš potřebu to sem vůbec posílat. Co si tím dokazuješ?

 
sobota, 16. června 2007 13:51:49

lol

 
sobota, 16. června 2007 13:52:55

poslal sem to 5× tak aspon nekrm…nevim co si dokazujes, kdyz to porad mazes a este kecas

 
čtvrtek, 21. června 2007 18:37:13

Jéj, co to zas je? To už se sem chodí lidi jen hádat? Dokáže mě vytočit, když sem přijde člověk, který o tom nic neví a začne tu kolem sebe házet nesmyslné věty.

Ondro, že jim vůbec argumentuješ, když to stejně nechtějí pochopit. Tihle lidé mají vlastní svět a i když jim chceš říct, jak to skutečně je, poslouchat tě nebudou.

Jinak s tebou ale naprosto souhlasím, používám Mirandu, kterou jsem si parádně přizpůsobil a teď se mi nechce nikam přecházet. Párkrát jsem měl sice nutkání zcela přejít na Jabber, ale ještě chvíli počkám. :) A Miranda přece nevyužívá jen protokoly komunikačních sítí. Naleznete tam i RSS čtečku, TV program, Info o PC, Rádia, Info o nových mailech a mnoho dalšího (podle použitých pluginů). Proto není poznámka o tom, že by bez žádného protokolu nebyla nic, na místě.

A jak jsi sám řekl, kdyby nebyl žádný komunikační protokol, nebyla by ani Miranda, protože by nebyla potřeba. :) Co by byl program ICQ bez protokolu ICQ?

 
pátek, 22. června 2007 10:46:54

[68] Lostindream: Tak už to holt bývá. A nejen tady.

Zkoušel jsem, jestli má vůbec cenu argumentovat – nemá. Takže pro příště jsem se poučil, že na takové komentáře se prostě nereaguje.

V Mirandě máš jedno, co používáš. Na Jabber můžeš přejít kdykoli. Klidně jej můžeš používat souběžně s ICQ a dalšími, nebo používat jenom Jabber s transporty ;)
Přesně tak, pluginů pro Mirandu jsou stovky, každý může dělat něco jiného, ne jen komunikovat.

 
pátek, 22. června 2007 11:58:21

[69] xergic: Přesně tak, Jabber mě láká v tom, že můžeš být připojený z více míst soušasně a popřípadě si přeposlat všechny zprávy třeba z domova na Jabber v práci. Přes transport můžeš být připojený kolikrát chceš na ICQ. Krom toho Jabber zaručuje snad 100% dostupnost.

 
pátek, 2. listopadu 2007 14:25:10

:)

 
sobota, 1. prosince 2007 13:34:42

Radsi tustanu u icq,qipu a  Mirandy:):D:)

 
sobota, 1. prosince 2007 13:35:37

teda zustanu ne tustanu:D

 
sobota, 9. února 2008 19:00:05

Chudaci… no jo, milovnici IFuckYou..

 
úterý, 26. února 2008 17:50:52

Jak se to instaluje.

 
sobota, 15. března 2008 19:23:01

jak se to instaluje? Prosím odepsat hned na email

 
úterý, 18. března 2008 14:49:53

Podívejte se radši na mé stránky :) mish54.blog.cz

 
sobota, 22. března 2008 14:14:28

jsem borec

 
neděle, 23. března 2008 16:34:48

JA CHCI TAKE ICQ:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

 
sobota, 29. března 2008 13:00:54

hajzlíkové

 
úterý, 1. dubna 2008 17:46:28

no ja mam icq 6 a to v češtině:P

 
čtvrtek, 24. dubna 2008 19:32:01

Ahoj já měla ICQ 6 a zdálo se mi divný, teď mam QIP a je super (samozdřejmě v ČJ) Doporučuji vám ho!!! :)

 
středa, 16. července 2008 16:56:36

Já mám icq a padá mi to je hrozné:(radši bych chtěla,jiního klienta:)

K tomuto článku již není možné přidávat komentáře.